Mys♡
Publicerat den

Hej! 
Nu sitter i fotöljen framför brasan och äter sockerkaka som jag och Emma bakade idag. Vi bakade tigerkaka har aldrig gjort det men blev riktigt bra. 
Idag har jag och Emma varit ute och fotar höst bilder som ni såg i förra inlägget. Men tog outfit kort men dom kommer ut i morgon. 
Men sen så åkte jag och Emma till A-plan där vi skulle sälja fika (därför bakade vi). Och det gick bra men Emma frös lite men inte jag i min nya jacka och mössa. Haha men känns verkligen att hösten är här för är super kallt ute. 
Efter de så åkte vi hem till Emma och pluggade och när jag kom hem så åt jag och tränade att spela "The Lazy Song" på gitarr men gick inte super bra men mamma sa att de lät bra. 

I morgon är det skola och vet inte vad jag ska göra efter har ingen träning så ska nog plugga till det kronliga No provet som är på fredag! 

EMMA: 
Hon skaffade en blogg idag så kolla in den den heter www.emmmadavisson.blogg.se det finns lite bilder där från idag med 💗 


Kram🍁









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?